Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008

Αυτό ήτανε... επίσημα σε λίγες ώρες ξεκινάνε οι Χριστουγεννιάτικες διακοπές μου.

Το τραίνο μου για το Μόναχο φεύγει σε 3 ώρες, στις 1.40, και φτάνουμε με το καλό στο Μόναχο στις 6.30 !

Μετά αμέσως επιβίβαση στο U-Bahn με κατεύθυνση το αεροδρόμιο,κάνω check-in και ξανακατεβαίνω στο κέντρο του Μονάχου να συναντήσω το φίλο μου το Jovan, που κατάγεται από την Σερβία, ελπίζω να δω και τα παιδία του,έχουνε περάσει πάνω από 6 μήνες από τη τελευταία φορά που τους συνάντησα και τους έχω επιθυμήσει.

Μετα άμα βρω χρόνο θα πάω για ψώνια, τα μαγαζία έχουνε ξεκινήσει τις απίστευτες εκπτώσεις των 50%, και κατόπιν κατα το μεσημέρι επιστροφή στο αεροδρόμιο, επιβιβαση στη πτήση της Aegean.

Για τις γιορτές ακόμα δεν εχω κανονίσει τίποτα. Πλάκα πλάκα βαδίζω στα τυφλά!ούτε τι θεατρικές παράστασεις παίζονται, ουτε ποια είναι τα καλά μουσικά σχήματα, ούτε τι καλές εκδηλώσεις υπάρχουνε, ξέρω. Οτι κάτσει, βασικά θέλω να δώ τους φίλους μου. Επιπλέον οσο και αν ακούγεται παράξενο θέλω να αγοράσω ελληνικές εφημερίδες...και να πήγαινα και σε κανένα μάτς της ΑΕΚ.

Anyway, καλές γιορτές να έχουμε, χρονια πολλά, καλά Χριστούγεννα και να περάσουμε όσο καλύτερα γίνεται.

3 σχόλια:

Dr Low είπε...

Να περάσεις όσο πιο καλά μπορείς για να αντέξεις το μετά της γειτονιάς μας!
Καλές γιορτές....και ήρεμες προπάντων!

Σοφία είπε...

Καλές γιορτές!

Crazy Tourists είπε...

Χρόνια πολλά!!!