Πέμπτη 24 Απριλίου 2008

Ουφ τον τελευταίο καιρό είμαι στην κυριολεξία κάτω από αφόρητη πίεση. Είμαι σε 3 projects, involved, το ένα είναι το δικό μου που τρέχει εδώ και καιρό και είμαι μόνος μου χωρίς back up και εδώ και 2 βδομάδες κάνω back up simulations σε κάτι requests απο customers. Αύριο ξεκινάω νέο project πάλι σε back up κλπ κλπ κλπ.

Κανονικά τώρα έπρεπε να προετοιμάζομαι για το αυριανό νέο project, να μαζέψω material, να διαβάσω, να φτιάξω παρουσίαση, νομίζω οτι όσοι δουλέουνε σε παρόμοιες δουλείες καταλαβαίνουνε...

Το κακό είναι οτι δεν έχω free Σαββατοκύριακο πλέον, δεν έχω 8ώρα και έχω και το project manager να με πρήζει πότε θα είναι έτοιμα και πότε θα γράψω το report.

Αλλά οκ thats life, και όπως λένε και οι θεικοί, Monty Python's, Always Look on the Bright Side of Life


Δεν υπάρχουν σχόλια: