Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2008

Καλή χρονιά, χρόνια πολλά με υγεία χαρά ευτυχία και επαγγελματική καταξίωση.

Πλέον μετά από 10 ξέφρενές μέρες στην Αθήνα, επέστρεψα στην Αυστρία. Συναισθήματα, ανάμικτα, βασικά δεν μου αρέσει καθόλου που επέστρεψα πίσω στη δουλεία μου. Εχει πολύ κρύο, μα πάρα πολύ κρύο και από αύριο περιμένουμε χιονοπτώσεις...είδομεν.

Και επειδή είμαι γκρινιάρης, κάποιες παρατηρήσεις από κάτω, η Αθήνα δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Προτιμούσα τα προηγούμενα χρόνια με την σοκολατούπολη και ολο το χαβαλέ που είχε το Σύνταγμα. Φέτος πολύ νέον φώτα είχε...too much for my taste!

Επιπλέον ενημερώθηκα για όλα τα τεκτενόμενα, ποια είναι η Βροχοπούλου, ποιος είναι ο μακάκος και ο φούστης κλπ κλπ. Πρέπει να πω οτι κατάφερα και είδα και μια εκπομπή του Λαζόπουλου, δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα μπορώ να πώ. Τον θυμάμαι από τους 10 μικρούς μήτσους και αυτό που κάνει τώρα μου φαίνεται πολύ ευκολο και ρηχό, αλλά δεν έχω δει και πολλά επεισόδια για να ξέρω ακριβώς τι κάνει.

Έλεος και με τα σκάνδαλα... όλοι κάνουν λες και έχουν εκπλαγεί, όλο ξέρουν πως αντιμετωπίζετε το φαινόμενο αλλά κανένας δεν έχει τα κότσια να το κάνει. Νομίζω οτι αυτή είναι η πραγματικότητα.

Μου έκανε εντύπωση και η τηλέοραση του ΣΚΑΙ, ψιλοκώλλησα με το πρόγραμμα του να πώ την αλήθεια.

Παρόλα αυτά τη λατρέυω την Αθήνα, είστε πολύ τυχεροί που ζείτε εκεί παρά τα ρποβλήματα τις κλπ κλπ, άλλωστε δεν μπορείς να τα έχεις και όλα. Πραγματικά ζορίζομαι τώρα που έφθγα και είναι η πρώτη μέρα που ξαναέπιασα δουλεία.

Anyway, θα κοιτάξω να ανεβάσω και photos από Αθήνα αλλά και από εδω ειδικά αν αυριο χιονίσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: