Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2007

Τις προάλλες μίλαγα με το φίλο μου το Γίωργο και αφού με ψυχολόγισε ως συνήθως - τρελογιατρός είναι τι άλλο μπορεί να κάνει? - με ρώτησε ποια είναι τα σχέδια μου για τις εκλογές...θα κατέβω Ελλάδα ή όχι?

Η απάντηση...ήταν οχι. Για διάφορους σημαντικούς και όχι λόγους.
Δεν πρόκειται να ψηφίσω γιατί:

1. Tα projects μου δυστυχώς τρέχουν σαν τρελά

2. Γιατί στις 15 και 16 του μηνός είναι ένα φεστιβάλ κρασιού στο Ούντινε που δεν θέλω να χάσω...ελπίζοντας να ξανασυναντήσω την Σάρα...

3. Γιατί πρέπει να πάρω κανονική άδεια και να αγοράσω αεροπορικά κλπ κλπ δηλαδή το όλο το υπολογίζω για πάνω απο 500€, ε οχι να δώσω τόσα για χάρη του Κωστάκη και του Γιωργάκη.

4. Γιατί το ελληνικό κράτος ακόμα...δεν εχει καταφέρει να αποφασίσει πότε θα ψηφηστεί η τροπολογία για τους έλληνες της διασποράς ώστε να μπορούν να ψηφίζουν, μέσω προξενείου ή και μέσω ταχυδρομείου

5. Γιατί είμαι πολύ γκρινίαρης και δεν θέλω να μουντζώνω τον ευατό μου ψηφίζοντας τους...και οτι και να γίνει πάλι οι 2 θα βγούνε

6. Γιατί το κόμμα που συμπαθώ νομίζω οτι θα βγεί, παρόλο που με έχει απογοητεύσει τα τελευταία χρόνια, αν και κάτι πάει να γίνει το τελευταίο καιρό.

7. Γιατί παρόλο το οτι έγινε με τις πυρκαγίες και τα λάθη και το χάος που είναι λογικό να απασχολεί το προεκλογικό αγώνα, γαμώτο δεν έχω ακούσει από κανένα κόμμα πρόγραμμα για παιδεία, επενδύσεις, τεχνολογία πρόνεια. Και φέτος είναι η πρώτη φορά που έψαξα τα sites των κομμάτων

8. Και τέλος - και ποιο σημαντικό νομίζω - νιώθω αποξενωμένος από την ελληνική πραγματικότητα και νομίζω οτι δεν έχω το δικαίωμα να επεμβώ στα εσωτερικά της ελληνικής κοινωνίας. Δεν γνωρίζω ποια πράγματα και καταστάσεις. Και δεν είναι δίκαιο ζώντας στην γύαλα μου να επηρεάσω έστω με τη δικία μου 1 ψήφο.

Thats all

Δεν υπάρχουν σχόλια: