Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Παρασκευη απογευμα στη δουλεια!

Βαριεμαι αφανταστα, αλλα απο την αλλη, δεν μπορω να φυγω απο εδω μεσα, εχω κολλησει! Σημερα το πρωι ειχα την φαεινη ιδεα να ερθω με ποδηλατο, με αποτελεσμα τωρα να βρεχει καταρακτες και να κανει και κρυο!!! Οποτε περιμενω να σταματησει, αν σταματησει η βροχη για να φυγω πανικοβλητος μην με ξαναπιασει η μπορα.

Κατα τα αλλα, κλασσικα πολλη ποδοσφαιρο και mundial. Ευτυχως που οι Καρπετοπανοτσοπουλαιοι κανουνε φετος διαδικτικακα εκπομπη και βλεπω και λιγη μπαλιτσα, και ακουω και κανα σχολιο, ασε δε που οι τυποι εχουνε και χιουμορ και κανουνε ωραιο σωου!

Τον θριαμβο χθες τον ειδα στο αγγλικο SKY. Ευτυχως γλυτωσα την μεταδοση του πουρουπουπου, αλλα και ο αγγλος εκφωνητης ητανε τρελαμενος, ολο, Ohhh Greece unbelievable, ελεγε. Σημερα δε που εχασε και η Γερμανια απο την Σερβια, ητανε η καλυτερη μου, το τι δουλεμα εριξα στους Γερμανους συναδερφους μου δεν λεγεται, πηρα το αιμα μου πισω για το ματς με την Ν. Κορεα. Μεχρι και sms τους εστειλα αμα θελουνε να τους δανεισουμε το Ρεχαγκελ για το επομενο ματς να τους βοηθησουμε να περασουνε στο επομενο γυρο!

Την Τεταρτη για πρωτη φορα εφαγα Zongzi. Μου τα προσφερε ο Κινεζος συναδερφος μου και ειναι γλυκο, αποτελουμενο απο ρυζι (τι προτοτυπο) που στη μεση εχει κυδωνι νομιζω ή κατι παρομοιο. Το τυλιγουνε σε φυλλα νουφαρου και το βραζουνε. Ωραιο ητανε παντως. Το απιστευτο ητανε οταν μου εξηγησε γιατι το τρωνε τη συγκεκριμενη μερα.

Το γλυκισμα το φτιαχνουνε για να τιμησουνε ενα αρχαιο ποιητη τον Qu Yuan, που προφερεται στα κινεζικα σαν Τσου Γιουεν(τουλαχιστον ετσι τον προσφερε ο φιλος μου!)

Κωλο βροχη, μου εχεις σπασει τα νευρα!

3 σχόλια:

mahler76 είπε...

πάλι καλά που μπορούμε με κάτι τέτοια και γελάει το χειλάκι μας. Αλήθεια βροχές έ? έχουμε ξεχάσει και πως είναι εδώ. Καλό απόγευμα.

Suspect είπε...

Εισαι αρχοντας!

Giannis είπε...

ασε mahler, μιλαμε για πολυ κρυο!!!

Suspect, μπα δεν το νομιζω, απλα εχω κολλησει σε 2-3 σειρες κα ιμια απο αυτες ητανε και αυτη! αλλα μιλαμε για μεγαλο κολλημα, DVD απο Amazon και ολα τα συναφη!