Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Μετα απο 3 γεματες βδομαδες, με πολυ δουλεια, και αγχος, το project βγηκε οκ, το μοντελο δουλευει super και ολα καλα και ησυχα.

Παντα οταν τελειωνω με ενα milestone, και παω στο επομενο, δεν ξερω αλλα τελειως αδειαζω! Θελω μερες για να συνελθω.

Απο Ιουνιο, μαλλον θα τρεχω το δικο μου project, θελουμε να optimized καποια μερη των μηχανων, και αυτο μπορει να γινει σε πρωτο σταδιο με την βοηθεια μαθηματικων μοντελων και simulations. Παλι θα τρεχω απο meeting σε meeting για να βρω material properties, dimenions, και πληροφοριες. Το θεμα ητανε οτι ημουνα σε μια φαση, σκεφτομενος το επομενο βημα, αν θα συνεχισω εδω, αν θα επιστρεψω ή θα ψαξω σε αλλο μερος (καλα εχω βρει μια ευκαιρια μουρλια για Σικαπουρη!) και τωρα ειμαι πραγματικα πολυ μπερδεμενος το τι θα κανω! tough decision...

κατα τα αλλα αυτη την περιοδο ειναι πολυ δυσκολο να εισαι ελληνας και να ζεις σε γερμανοφωνη χωρα. Γαμωτο δεν το κρυβω οτι ντρεπομαι για τα χαλια και τα χαιρια μας. Δεν με πειραζει για το εξωφυλλο του φοκους , πρωτον σιγα το περιοδικο και δευτερον, ας ειμασταν ενταξει να μην συμβει τιποτα.

Anyway, δεν θελω να γκρινιαξω σημερα, εχουμε 12 βαθμους και ενα πανεμορφο ηλιο, ετοιμαζομαι για εξοδο, καφε και Shanetore.

καλη βδομαδα, και καλο μηνα

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλα ειναι εκει φιλε μου,παρα τους βαρεμενους γερμανοφωνους.Εδω ερχεται μια καταιγιδα,ηδη και εγω ανηκω σε αυτους που τους χρωστανε απο τις δουλειες τους λεφτα προηγουμενων μηνων.Αλλα δεν κολωνουμε...
Ζεστουλα εχετε,μια χαρα.

Σοφία είπε...

Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Εδώ κοντεύω να ντρέπομαι εγώ που είμαι στην Αγγλία, μόνο και μόνο επειδή με ρωτάνε συνέχεια αν θα πέσει έξω η χώρα... λες και είμαστε τρίτος κόσμος ρε γμτ!

Glayki είπε...

To χειρότερο είναι η ψυχολογία Γιάννη...δεν μπορείς να φανταστείς τη ψυχολογία επικρατεί στην αγορα...
καλό σου μήνα!

Crazy Tourists είπε...

Κάτσε εκεί που κάθεσαι (και στη Σιγκαπούρη μια χαρά θα είναι)...Εδώ γίνεται χαμός!!!

Τρελοτουρίστρια

Suspect είπε...

με τοσες words in english μπερδευτηκα! :)

mahler76 είπε...

put the blame on us χωρίς την χάρη και την πουτανιά της Ρίτας χιχιχι

Glayki είπε...

1500000 ευρω πήρε....συν ποσοστα!
Τουλάχιστον δεν την άγγιξε η οικονομική κρίση!

Giannis είπε...

@ James, ελληνας αφεντικο ... οτι χειροτεροτερο!

Giannis είπε...

@ Σοφια, ασε μου την λενε απιστευτα!!!

Giannis είπε...

@ Γλαυκη, αυτο ειναι το αναμενομενο των προβληματων και ακομα ειμαστε στην αρχη!

καλα τοσα πολλα πηρε? για δουλεια 40 λεπτων? κα ιδεν εκανε και τιποτα...

εμενα μου βγαινει ο αδοξαστος και δεν μπορω να φτασς εστς το ... τεταρτο μηδενικο !!!!

Giannis είπε...

@ Τρελοτουριστρια, η δουλεια μου ητανε σε κριση τα προηγουμενα 2 χρονια, τωρα αρχισαμε και εμεις να συνερχομαστε,

... μα και εσεις αγοραστε κανα καινουριο αυτοκινητο!

Giannis είπε...

@ Suspect ποιες ειναι οι αγνωστες? να βοηθησω. σορρυ ορολογια της δουλειας!

Giannis είπε...

@ mahler, προτιμω να μου το λεει το Ριτακι, εχει ποιο χαρη :):):)