Κυριακή 12 Ιουλίου 2009

Παρασκευη βραδυ, μιλαω με κολλητο στο skype. Μετα απο τη καταναλωση ολων των κλασσικων θεματων, δηλαδη γκομενικα, οπαδικα και οτιδηποτε εχει να κανει με τις δουλειες μας μου πεταξε και το συνθηματικο...

Φιλος.Ρε συ τα εμαθες τα νεα?
Εγω. οχι τι εγινε παλι? γαμωτο ολα τα μαθαινω τελευταιος!
φιλος. ο Ναστας το εκανε και παλι το θαυμα του, εβγαλε παλι θεικο δισκο
εγω. ελα ρε, και εγω γιατι δεν ξερω τιποτα?
φιλος. αφου ρε μαλακα διαλεξες να ζεις με τις Χαιντι στα βουνα, τωρα τι παραπονιεσε?την εχεις δει βουκολικη κατασταση και μιλκα σοκολατα α και ποτε κατεβαινεις κατω?θα κανουμε καμια πεσιστικη αποβαση σε κανα νησι?
κλπ κλπ κλπ

εννοειτε οτι απο τη στιγμη που κλεισαμε εψαχνα ολο το net για να βρω πληροφοριες για το νεο δισκο των XAXAKES.

Τους XAXAKES τους γνωρισα στη Θεσσαλονικη, οταν σπουδαζα,μια φορα ειχα παει στο Μυλο και τους ειδα, χωρις να τους ξερω ιδιαιτερα αλλα κολλησα ασχημα. Παιζουνε μια μουσικη που ειναι για ραδιο, μαγευτικη και ταξιδιαρα...

Η μουσικη τους θα ελεγα οτι ειναι κιθαριστικη ποπ με φανκυ στοιχεια και πολλα ρετρο.
Το κομματι που προμοταρετε απο το τελευταιο τους δισκο , Το vasle των ελαφιων, ονομαζετε, Πονάν τα χείλη μου (γεια!).Δυστυχως στο youtube ακομα δεν εχουνε ανεβασει videoclip, ισως να μην εχουνε ακομα φτιαξει.

μιλαμε για ενα κλασσικο XAXAKES κομματι, απολαυση. Ποτε θα κατεβω Ελλαδα να αγορασω το δισκο τους?


2 σχόλια:

Glayki είπε...

ντροπή μου...δεν τους ηξερα...
μου αρεσουν!
Μπονσουαρ!

Giannis είπε...

ναι οι xaxakes ειναι παρα πολυ καλοι, too much good to be in greece i would say!!!