Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

Δεν ξερω τι γίνεται στην Ελλάδα με τις εθρωεκλογές αλλά εμένα μου ήρθανε ήδη 2 spam mails από την Δραση! και μου την σπαει αυτή η κατάσταση, γιατί δεν θέλω να μου στέλνουνε μηνύματα στο λογαριασμο μου στη COSMOTE ο οποιοσδηποτε!!!

εννοειτε οτι έστειλα mails τοσο στη COSMOTE οσο και στη Δραση, ρωτώντας τους, για ποιο λόγο έλαβα αυτά τα mails χωρίς να με ρωτησει κανείς!!!

νομιζω οτι είναι δικαιωμα μου, το μαιλ μου να το γνωρίζουν μονο τα άτομα που θέλω εγώ!

...και υποτίθετε οτιη Δραση ειναι ενα νεο κομμα μπλα μπλα μπλα, μονο που και σε αυτο το κομμα υπαρχουνε υπεργεροι πολιτικοι δοκιμασμένοι που κατα εμε δεν εχουνε να προσφερουνε κατι καινουριο, καήκανε... αλλωστε ο αρχηγος τους στο σιριαλ των μεγαλων Ελλήνων (αλλη χαζομαρα, αλλα τελως παντων) διαλεξε (?) σαν αγαπημενο του Ελληνα το Καραμανλη πρεσβυτερο... που οκ έκανε πραγματα καλά, οπως και πραγματα άσχημα, αλλά οχι οτι είναι και στην 10αδα των μεγαλύτερων ελλήνων ever! my god...

καλσσικά δεν πρόκειτε να ψηφησω, εκτος και αν βάλουνε τα κομματα αεροπλανα απο Μοναχο, τότε χαλαρά κατεβαίνω για Σαββατοκύριακο, οχι για να ψηφησω, αλλά για το πρωτο μου μπανιο στην Ερωτοσπηλιά. Αυτό είναι ποιο σημαντικό!

Δεν υπάρχουν σχόλια: