Κυριακή 20 Ιουλίου 2008

Σήμερα ο καιρός ήταν απίστευτα καλός! παρόλο που η προγνωση ήταν και σήμερα βροχή! Έτσι μέχρι τις 5 το απόγευμα κάηκα κάνοντας την πρώτη μου ηλιοθεραπεία!!!(τρια θαυμαστικά) μετά τα σύνεφα εμφανίστηκαν οπότε όπου φύγει φύγει, εννοείτε οτι τώρα βρέχει as usual...

Χθές το βράδυ γνώρισα μια Ισπανίδα από Βαρκελώνη που βρίσκεται εδώ 7 χρόνια, μου φαίνεται απίστευτο που κόλλησε εδώ τόσα χρόνια, ουφ τρομάζω στη λογική οτι ενδέχεται να περάσω τόσο καιρό εδώ, μπλιαχ. Η Εύα, το όνομα της, είναι ενα πού ωραίο κορίτσι, my style, but a german friend is after her, so no change for me.Τεσπά ήπιαμε τα σφηνάκια μας γίναμε ψιλογκόλ και κατά τις 2 για να φτίαξει το στομάχι το γύρισα στα white russian!έχω ανακαλύψει ότι το γάλα κάνει καλό στο στομάχι μου.

Την επόμενη Κυριακή αν όλα πάνε καλά θα κάνω το πρώτο μου θαλασιννό μπάνιο στην Ερωτοσπηλία, υπομονή υπομονή υπομονή.

Άλλωστε είναι μόνο μια εργάσιμη βδομάδα, βεβαια αυτή τη βδομάδα θα έχω 2 meetings, ενα business trip στην Βιέννη και την συναυλία των REM στο Ούντινε.


καλή βδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: