Πέμπτη 12 Ιουνίου 2008

Ξεκίνησε λοιπόν και το ευρωπαικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου...

Παρόλο που στη πρωτεύουσα του κρατιδίου που μένω, στο Κλάνγενφουρτ, έχει αγώνες, παίζει η Γερμανία, η Ιταλία και η Πολωνία, παρόλο που η πόλη μου απέχει μόνο 20 λεπτά από το Κλάνγενφουρτ, παρόλο που η εθνική Γερμανίας μένει σε ένα ξενοδοχείο μόλις 1 λεπτό από το σπίτι μου, εγώ δεν έχω καταλάβει οτι ξεκίνησε το ΕΥΡΟ !

Κόσμος πολύς δεν έχει έρθει, αλλά το βασικό οι ντόπιοι δεν δείχνουν να ενδιαφέρονται. Λίγο πολύ το περίμενα μια και οι άνθρωποι είναι κλείστοί, προτιμούνε να κάτσουνε με την οικογένεια και τους φίλους να δούνε τα μάτς, παρά να πάνε στο public viewing / fun zone, που έχει πλάκα, αλλά χωρίς κόσμο είναι too boring!

Είδα και τα χάλια της Εθνικής μας και ευτυχώς που αποφάσισα να μην πάω στο Σάλτσμπουργκ. Γαμώτο σημασία δεν έχει αν χάσεις, αλλά το πως χάνεις, και αν παίζουνε σαν χεσμένοι δεν πρόκειται ούτε γκόλ να βάλουνε. Αει στο δίαολο γιατι μου την λένε και οι Ιταλοί φίλοι μου ποιοι? αυτοί οι ανύπαρκτοι που ρουφήξανε 3 μπαλάκια! Αίσχος.

Το ματσακι το είδα σε ένα ιταλικό μπάρ στη πόλη που μένω και εκεί μέσα στη πίκρα μου στο πρώτο γκολ που τρώμε ακούω 2 γυναικιες κραυγές...

Ε λοιπόν και εκεί που είμαι αποφασισμένος να τις στείλω στο διάολο, γυρίζω το κεφάλι μου και τις βλέπω... ρε ποια εθνική και μαλακίες, Sweden for ever!!!

Τα κορίτσια θεικά, απλά. Εννοείτε οτι μετά το τέλος του παιχνιδιού έγινε κανονική πεσιστική επιτροπή, και εκεί που περίμενα να μου πούνε οτι είναι τουρίστριες που χάσανε το δρόμο για τη Βενετία, και μαγευτήκανε από τις λίμνες και τα βουνά...μου πετάνε το απίστευτο...

Oh you are a Greek really? I adore Greece a lot...no no we are not tourists we are nurses doing our practice here in Villach ... Yes we must meet again look Giannis this is my telephone number (μαλάκας εγω, χωρίς να ρωτήσω μου δώσανε το κινητό και φυσικά ξέχασα να τους δώσω το δικό μου! βεβαια το ζητήσανε καθώς φεύγαμε!!!)

...

Δεν υπάρχουν σχόλια: