Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Μετά από μια βδομάδα στην Αθήνα οπου πέρασα καλά, επέστρεψα πίσω σπίτι μου !!!

Το συνέδριο ήταν πολύ καλό και αυτός ήταν ο λόγος που τελικά το παρακολούθησα όλο αν και μου έφαγε 4 μέρες. Αλλά οι γνώσεις που απέκτησα και οι δουλείες που είδα νομίζω οτι άξιζαν το χρόνο που πέρασα.

Αυτό βέβαια είχε σαν αποτέλεσμα να μην έχω χρόνο! Δεν έκανα ούτε τα μισά από οτι υπολόγισα και είχα οργανώσει (γαμώτο είναι δυνατόν, έκανα λίστα με το πρόγραμμα στις διακοπές μου, μου ακούγομαι σαν κανονικός γερμανός!). Έτσι δεν μπόρεσα να δω ούτε τους μισούς από τους φίλους και γνωστούς μου και ζητάω συγνώμη γι αυτό. Εδώ με τους δικούς μου κατάφερα να φάω μόνο 3 φορές! Φυσικά δεν πήγα Σούνιο όπως είχα σχεδιάσει και βέβαια ούτε Τζια. Επιπλέον και ευτυχώς ακόμα κρατάω, δεν πήγα μπουζούκια, αν και ενας Μαζώ δεν θα με χάλαγε :)

Αλλά το σοκ ήταν οταν επέστρεψα, από τους 25 βαθμούς που άφησα την Αθήνα πίσω μου, έπεσα στους 11 με βροχή και χαλασμό!!! τελείως ξενέρωμα η κατάσταση. Ηταν τόσο κρύο που έφυγα με κοντομάνικο και στη Βιέννη φόρεσα μπλούζα με μακρύα μανίκια ΚΑΙ μπουφάν... και οχι δεν είμαι υπερβολικός όπως ο τρελογιατρός συνέχεια λέει και με κορουδεύει.

PS: Το καλύτερο νέο που έμαθα ήταν οτι ένας κολλητός παντρεύεται. Να το δω γαμπρό ντυμένο στα λευκά στην εκκλησία και τι στο κόσμο. Άντε Δημήτρη και με μπέμπη ή μπέμπα οσονούπω ε... οι θειοι περιμένουν. Τώρα πρέπει να καταστρώσουμε σχέδιο με το τρελογιατρό και τους άλλους για το bachelor...

Μήτσο αυτές θα είναι οι τελευταίες σου ακολασίες, μετά...παντόφλα (καλά οκ μην τρελαίνεσαι Παρασκευή απόγευμα είναι λέμε και καμία μαλακία να περάσει η ώρα).

Δεν υπάρχουν σχόλια: