Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

Συνάντησα ένα απιδί από την Δανία. Γαμώ τα παιδία φαινότανε χαβαλέ κλπ κλπ.

Στην αρχή δεν ρωτάω και πολλά τους ξένους γιατί είναι πολύ πιο κλειστοί από εμάς.
Anyway, μου είπε οτι είχε γνωρίσει πολλούΈλληνες και έχει καλές αναμνήσεις από τους Έλληνες...οπότε και εγώ των ρωτάω που τους γνώρισε κλπ κλπ.

Και μου το ξεπέταξε....στο Σαν Φρανσίσκο που δούλευα πριν.Αφού μου πέρνει καμία ώρα να συνέρθω απο το σοκ τον ρωτάω πως και το αποφάσισε να έρθει τώρα εδώ στο κένττο της Ευρώ πης και σε συνθήκες ζωής τελείως μα τελείως διαφορετικές?


ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η κοπέλλ αμου είναι από εδώ.

What the fuck mannnnnn.και μου λές ρε Γιώργο γιατί δεν ψάχνομαι να βρω καμία γκόμενα από εδώ. ΡΕ ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ... για να καψουρευτώ και να μείνω για πάντα εδω? ΓΙατί εδώ οι ντόπιοι δεν φεύγουν ποτέ. Οι άλλοθ έρχονται.

Κάτι ξέρω λοιπόν που κραταω πισινές και τα Σάββατοβραδα που βγαίνω έξω λέω στον ευατό μου<< μαλάκα αυτή δεν λέει τίποτα δεν είναι όμορφη ασε που θα σε βάζει να τρως μεσημεριανό στις 11 το πρωί και να ξυπνάς στις 6 το πρωί>>. Αυτοπροστασία !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: