Δευτέρα 2 Ιουλίου 2007

Βρέχει και βρέχει και βρέχει.

Αυτό δεν είναι καλοκαίρι βροχή με λίγο ήλιο είναι!

Τεσπά, χθές τουλάχιστον ήμουνα Ιταλία στο Udine, σε λενα φίλο από τη δουλεία.

Αλλά καλύτερα να μην πήγαινα! Έπαθα τη πλάκα της ζωής μου. Είδα μια Ιταλίδα και μίλησα λίγο μαζί της...απλά ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ. Ρε πως λές οτι αυτός είναι ο τύπος της γυναίκας που σου αρέσει? Ε, εγώ την συνάντησα χθές εκεί.

Αλλά μάλλον δεν έιμαι και εγώ ο τύπος της :-)

Ναι, ναι τώρα ο φίλος μου ο ψυχολόγος, τρελομουσλατος, θα αρχίσει να λέει για οτι όπως πάντα ε΄΄ιμαι υπερβολικός κλπ κλπ. ρε δε με χέζεις ρε Γιώργο λέω εγω!

Ήταν τόσο απλή και ταυτόχρονα τόσο απίστευτα γυναίκα, απίστευτη αριστοκρατική φινέτσα. Η κοπέλλα το έχει από φυσικό της δεν το παίζει δήθεν.

Ουφ και μια τόσο όμορφη γυναίκα, πρέπει να έχει και όμορφο όνομα..Στη Sara λοιπόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: