Δευτέρα 30 Απριλίου 2007

Χρησιμοποιώντας το νεκρό χρόνο που μου παρέχουν τα simulations, γράφω για το Σαββατοκύριακο μου εδω.

Ο ορισμός του βαρίεμαι να βγώ, σε κάθε μπαρ στην πόλη συναντάς τα ίδια άτομα, με την ίδια μουσική, τα ίδια όλα, το κάθε μπάρ μαζέυει και το δικό του κόσμο. Μόνο μετά τις 2 που κλέινουν τα περισσότερα μπαρ και μένουν ανοικτά 3/4 έως της 4 το πρωί μπορείς να βρείς κόσμο ανακατεμένο.

Δυστυχώς το μόνο μπαρ που μου αρέσε, το όνομα του Luna, φαίνεται οτι δεν αρέσει στους ντόπιους. Και είναι το μόνο μέρος ρε γαμώτο που έχει class και προσωπικότητα. Που έχει κάτι να <<πει>>.

Το ίδιο με τις γυναίκες, υπάρχουν πολλές μα πάρα πολλές όμορφες γυναίκες, αλλά χωρίς χάρη χωρίς να έχουν προσωπικότητα, ΦΙΝΕΤΣΑ. Ξέρω ζητάω πολλά αλλά μεγάλωσα γαμώτο, πλέον έχω άλλες ανάγκες, άλλες προτεραιότητες. Δεν με φτιάχνει ένα κορίτσι, έτσι απλά, πρέπει κάτι να μου αναποδογυρίσει το μέσα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: