Δευτέρα 2 Απριλίου 2007

Γαμώτο, να έχω την ευκαιρία μετά από 1,5 χρόνo να κάνω πάσχα στην Ελλάδα!!! Να παίρνω το οκ από 2 managers οτι τα simulations είναι καλά, να με αφήνει μέχρι και ο καθηγητής μου να φύγω.

Να γλυτώνω το meeting -4 hours please- την Πέμπτη και να κανονίζω να κατέβω Ελλάδα από Πέμπτη μέχρι Δευτέρα αλλά...δε η Ολυμπιακή φαίνεται δεν θέλει άλλους πελάτες!!!

Ψάχνω στο ιντερνετ για πτήσεις για Αθήνα. Η ποιο φτηνή, δηλαδή <500€ είναι η Ολυμπιακή με direct Vienna-Athens and return και η επόμενη είναι η Aegean με πτήση Munich-Athens και επιστροφή την Δευτέρα αφού αλλάξω κανά 2 με 3 αεροπλάνα και γυρίσω 3 πόλεις τις κεντρικής Ευρώπης!!!Οπότε καταλήγω στον τιμημένο και ένδοξο εθνικό αερομεταφορεά...

Προσπαθώ να κλείσω online-ticket τίποτα...ο server δεν καταλαβαίνει τίποτα και αρνείται να ανοίξει. Λέω εντάξει ας πάω σε ταξιδιωτικό γραφείο να το κλείσω το εισητήριο να κάνω πάσχα στην Αθήνα.

Αμ δε, το πρόβλημα είναι φαίνεται ολικό, ούτε το ταξιδιωτικό γραφείο δεν μπορεί να έχει access στην ολυμπιακή, και μετά σου λένε οτι η εταιρεία αιμορραγεί. Αφού δεν το μπορουνε το διαδίκτυο, δεν είναι εκπαιδευμένοι με αυτό όπως και οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι... γιατί δεν βάζουν εισπράκτορες, τους λεγόμενους αεροεισπράκτορες - να τους ράψει και ο Τσέλιος επίσης καινούρια συνολάκια - στα αεροπλάνα να εξαργυρώνουν τα εισητήρια. Έτσι θα δημιουργηθούν και καμμία 1000αρα θέσεις εργασίας και θα βολευτούν κάποια δικά μας παιδιά...

Τα νεύρα μου αν δεν βρω και αύριο το πρωί και δεν υπάρχει διαθέσιμο και από την Aegean, με βλέπω να κυνηγάω την Κυριακή οτου Πάσχα κανά αγριοκάτσικο για να το σουβλίσω στα κατσάβραχα στις Άλπεις για να εκτονώσω τα νεύρα μου. Ρε Μήτσο help στείλε με το courier μέχρι αύριο τα εισητήρια...by the way μην τυχόν και φύγεις για τις γιορτές στο νησί και μας αφήσεις μόνους. Θα το κρατήσω μανίατικο, και οχι τίποτα άλλο δεν θα πάρω και τα dvd με τις ταινίες γαι να τα αντιγράψω!!!
Anyway, καλά να περάσεις στο νησί θα είναι πανέμορφα :):):)

4 σχόλια:

everydaygeorgia είπε...

Προσπάθησε την Αλιτάλια! Είναι το κρυμμένο (φτηνό) μυστικό για πτήσεις Βιέννη - Αθήνα!

www.alitalia.at

Giannis είπε...

Χμ, georgia, μου φαίνεται οτι δεν έχεις εμπειρία με ευρωπαικές αεροπορικές εταιρίες.

Οταν θές να ταξιδέψεις και να χάσεις σίγουρα τις αποσκεύες σου τότε πάρε την Αλιτάλια...είναι ειδικευμένοι να σου χάνουνε την αποσκεύες και μετά να τις βρίσκουνε σε χρόνο ρεκόρ...νομίζω οτι έχουν το απόλυτο παγκόσμιο ρεκόρ. Πχ. από Βενετία για Γενεύη, εγώ ταξίδεψα καταπληκτικά, αλλά το ίδιο και οι αποσκευές μου που πήγανε Σικελία!!!

Βέβαια όταν το ανακάλυψα και έπαθα την σχετική φρίκη και άρχισα να ξεχνάω καλούς τρόπους και τα αγγλικά μου, κοινώς ελληνικά μπινελίκια...μου υποσχεθήκανε οτι θα την έχω σε 12 ώρες αλλίως θα με αποζημιώνανε. Και εκ του θαύματος, μου την φέρανε.
Its a kind of magic!!!

everydaygeorgia είπε...

Ναι, δεν έχεις άδικο, κι εγώ θυμάμαι μια φορά που επέστρεφα από αθήνα για βιέννη με (μεταξύ άλλων) την καλή μανουρομυζήθρα της μαμάς μου στη βαλίτσα, η αλιτάλια αποφάσισε να φροντίσει για τη σιλουέτα μου, στέλνοντας τις αποσκευές μου κάπου στη γαλλία. φριχτή βραδυά, μέχρι να μου τις βρουν και να τις ξαναστείλουν, αλλά τουλάχιστον βρέθηκαν.

Η αλιτάλια, πάντως είναι φθηνή και πάντα σχεδόν διαθέσιμη, ειδικά αν καίγεσαι.

Πάρε χειραποσκευή και καθάρισες!

Giannis είπε...

Πάντως georgia, βαρίεμαι απίστευτα να περιμένω τις πτήσεις ανταποκρίσεις για ν απαω στο προορισμό μου... πολύ χαμένη ώρα στα αεροδρόμια. Φαντάζομαι τώρα να έχεις φτάσει Ρώμη ή Μιλάνο το αεροπλάνο να φεύγει σε 1/2 ώρες και να μην έχεις χρόνο να πάς για λίγο έστω στην πόλη...

Πάντως αν συνεχίζεις τα ταξίδια στη Βιέννη καλές και φτηνές εταιρίες είναι:

www.skyeurope.com

www.flyniki.com

I have to work, unfortunately- my mind is already travelling to Athens!!!