Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2006

'Αντε πέρασε και αυτή η μέρα, άλλες 2 μέρες έμειναν και μέτα κατεβαίνω Αθήνα. Παρόλο που θα πρέπει να κάνω τρελώ ταξίδι, Μόναχο μετά με αεροπλάνο Ζυρίχη και μετά από κάτι ώρες...Αθήνα, πετάω από την χαρά μου!!!

Επιπλέον ένας συνάδερφος από τη Σερβία και πολύ καλό παιδί, και supervisor, μου οταν είχα ξαναέρθει για το diploma thesis μου, με ενημέρωσε οτι η γυναίκα του είναι έγκυος στο δεύτερο παιδί τους. Και εννοείτε χάρηκα πάρα πολύ, τώρα φεύγω από την εταιρεία, καβαλάω το ποδήλατο μου και πάω να τους επισκεφθώ.

Καλές γιορτές στους κολλητούς μου που με διαβάζουν, καθάρματα θα σας ρωτήσω για να εξακριβώσω αν με διαβάζετε. και σε όλο το κόσμο αν δεν τα ξαναπούμε από εδω για αυτό το χρόνο, Αν και δε νομίζω, θα κατέβω αθήνα και δεν θα ξετρελαθώ; ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ; και δεν θα γράψω για εντυπώσεις; και δεν θα ανεβάσω φωτογραφίες;

Δεν υπάρχουν σχόλια: